צפו בוידאו

תיעוד: מפגינות מתנפלות על יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בתאילנד

תמונה – טוויטר Rachel Mohoni

ללא גבולות: מפגינות נגד החקיקה המשפטית התנפלו בצרחות על יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ומשפחתו במהלך נופש בחוף הים בעיר קוסמוי בתאילנד.

"אז פגשתי את אמיר אוחנה בקוסמוי והיו לי כמה דברים להגיד לו לאפס. בתגובה קיבלתי איומים במכות מבן הזוג שלו (שהתאדה שניה אחרי שהזכרתי לו שאנחנו בתאילנד) אחר כך חזרתי חזרתי לדבר עם אוחנה אבל זה לא באמת עניין אותו, מה שעניין אותו זה שהילדים שלו ישמעו את האמת וכרגיל בורח מאחריות", כתבה רחל בתיעוד שפרסמה בטוויטר.

עוד כתבה רחל וטענה, "גם שאלתי אותו למה הוא חושב שמגיע לו להגיע להגיע לפה עם הילדים שלו שהם רוצים לחסל את בג״צ, אוחנה ענה לי בתגובה: ״אני את הילדים שלי עשיתי בארה״ב״. וכששאלתי למה לא מגיע לכולם? הגמד הקטן שלידו נופף מולי אגרוף לכיוון הפנים ואיים במכות. אני בתגובה ״ קדימה תתחיל, אנחנו בתאילנד לא בישראל״ הגמד התקפל. ביקשתי מהמקום את הצילום מהמצלמות, מחכה לצילומים".

מגיש הפטריוטים ינון מגל תקף, "חיילת אמיצה של המחאה הצליחה להבהיל שני תאומים בשבוע בו הם חוגגים שמונה, ומזה הרבה זמן זכו לקצת זמן איכות עם אבא. הישראלי היפה מעולם לא היה כל כך מכוער"

כתב 'מאקו' גיל משעלי תקף, "מדהים לראות שאף כלי תקשורת לא מסקר את העניין. אף כלי תקשורת ממה שראיתי עד כה. ואם פספסתי סליחה. עכשיו תחליפו את אמיר אוחנה ביאיר לפיד ותחליפו את רחל באיזו ימנית, מה תקבלו? מבזק מיוחד. שליחים מיוחדים לתאילנד, מגישים בכירים באולפנים. אבל זה אמיר אוחנה, הוא ימני, דמו מותר. עצוב

כתב התאגיד עקיבא נוביק תקף, "ללחוץ על נבחר ציבור דרך בני משפחתו זה מותר אבל מאד מסריח. הם לא בחרו בקריירה שלו, משלמים עליה מחירים גם ככה, והם צריכים להיות מחוץ לתחום"

צפו בתיעוד

23 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.