צפו עד הסוף

כמו שצריך: לוחם ישראלי גורם לאנטישמי להתנצל

תמונה – יוטיוב נתן לוי

"אל תדבר ככה על יהודים מותק": הלוחם UFC הישראלי נתן לוי, נתקל ברשת הטוויטר בתגובה של בחור אנטישמי מכחיש שואה מלאס ווגאס ארה"ב, והזמין אותו לקרב מכות על הבמה שהסתיים בהתנצלות לעיני המצלמות.

יוטיוב נתן לוי

לוי הציע לאנטישמי הצעיר, תומך נלהב של הפרובוקטור והאנטישמי ניק פואנטס, קרב אגרוף שיצולם וישודר בשידור חי ביוטיוב וברשתות החברתיות. לוי גם הציע לטרול לממן את הטיסה.

רגע לפני הקרב, אמר לוי כשלצדו האנטישמי, "הוא רק ילד, כנראה ילד טיפש. אני לא הולך לפגוע בו יותר מדי, אבל צריך ללמד כאן שיעור על טרולים. חינוך כואב לפעמים".

במהלך הקרב שהסתיים בתבוסה מלאה, נשמע האנטישמי אומר ללוי, "אני מצטער". לאחר שהובס נעמד האנטישמי לצד הלוחם לוי ואמר, "שישה מיליון יהודים נהרגו בשואה". לוי תיקן, "נרצחו" והוסיף אזהרה לאנטישמי: "זה לא היה כל כך כואב. בפעם הבאה יהיה כואב פי שניים".

טרול נוסף שהיה בזירת האגרוף ביקש להגן על הטרול האנטישמי שחטף וביקש לעלות לקרב מכות עם הלוחם אומנויות לחימה הישראלי שמעון סמוטריצקי, קרב שהסתיים מהר מאוד והפלה מדממת, "אל תדבר על יהודים, מותק".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.