יהי זכרה ברוך

פיגוע ירי פלסטיני: אשה נרצחה לעיני בתה

תמונה – טלגרם

קורבנות טרור: אשה כבת 40 נרצחה בפיגוע ירי שביצעו מחבלים מרכב חולף סמוך לחברון ונמלטו, נהג הרכב נפצע קשה ובתה הקטנה ניצלה בנס.

על פי הדיווח, האשה עלתה יחד עם בתה הקטנה לרכב יהודי, כשלפתע המחבלים פתחו באש מנשק אוטומטי.

הפראמדיקים של מד"א נתנאל יאמין אלישיב אמתי וחובש בכיר במד"א בניה וינברגר סיפרו: הגענו מהר למקום וחברנו לכוח רפואי של צה"ל שהתחיל לטפל בנפגעים. ראינו גבר ואישה כבני 40 עם פצעי ירי, הוציאו אותם מחוץ לרכב כשהאישה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי קשים, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, ביצענו פעולות החייאה ולצערנו לאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה. הגבר היה בהכרה מעורפלת וסבל מפצעי ירי בגפיים העלנו אותו מיד לניידת טיפול נמרץ ויחד עם כוח רפואה של צה"ל פינינו אותו לבית החולים סורוקה כשמצבו קשה."

העיתונאי ינון מגל הגיב בכאב ודרש: "חיות האדם ירו 22 קליעים בגופה של האם מול עיני ביתה בת שש שישבה ברכב מאחור. רק גירוש משפחות מחבלים יעצור רצח יהודים"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.