מסכימים איתו?

חנוך דאום נגד ממשלת הימין על מלא: "עד מתי דם יהודי יהיה הפקר?"

תמונה – פייסבוק חנוך דאום

דקות לאחר הפיגוע הרצחני בחברון בו נרצחה אשה בת 40 ונהג נפצע קשה מירי מחבלים, הקומיקאי והמתנחל לשעבר חנוך דאום יוצא במתקפה נגד בכירי הממשלה שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

"איתמר ובצלאל היקרים. אמרתם שעל זה הבחירות. רבים האמינו לכם. הקמתם ממשלת ימין מלא על מלא. זו המשמרת שלכם. עד מתי דם יהודי יהיה הפקר???", תקף דאום וצירף צילומי מסך מביקורת שהטיחו בן גביר וסמוטריץ' על הממשלה הקודמת.

הפוסט של חנוך דאום

הגולשים ברשת הגיבו במתקפה נגד דאום: "צריך להיות יצור שפל במיוחד כדי לנצל פיגוע, שניה אחרי שהוא קרה, לתקוף פוליטיקאים שאתה לא מחבב. חנוך דאום הוא לא נאור, לא ליברל, ולא שום דבר מהתחפושות האישיותיות שהוא מחליף לפי רוח הרשת, הוא פשוט איש רקוב", תקף אלון רונן בטוויטר.

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.