נחשף

גיא פלג חושף: הסכום המטורף שדרש עו"ד שרגא מלקוחה

תמונה – בית המשפט

עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, מראשי המפגינים נגד החקיקה המשפטית, דרש מיליון וחצי שקל מאשה קשת יום, על טיפול בעיזבון אחיה שנפטר, נכה צה"ל ערירי שהוריש לה את כספה בעקבות טיפולה המסור, כך חושף העיתונאי גיא פלג.

צילום ערוץ 12

בפסקת הבוררות כתבה עו"ד שושי לונדנר ותקפה במילים חריפות, "במהלך הבוררות התחוור קיומו של פער ניכר בין התובע שהינו אחד מבכירי הפרקליטים בישראל לבין הנתבעת שהינה אשה פשוטה וקשת יום, אשר שמה יהבה ואמונה בתובע, הן כפרקליט והן בהיותו איש אמונו של אחיה. מדובר בדרישה חריגה לתשלום שכר טרחה חריג."

לסיום כתבה הבוררת, "אינני מקבלת את גרסת התובע כאילו הוא "התאבד" בשביל הנתבעת על מנת להשיא לה מחיר גבוה יותר במכירת הנכס. עורך דין שעושה עבודתו, אינו מתאבד ובנוסף הוכח כי לתובע היה אינטרס מובהק גם בהגדלת שכרו".

עוד דיווח פלג, כי עו"ד שרגא ביקש להוציא צו איסור פרסום אך בית המשפט דחה את בקשתו.

20 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.