קשה לצפייה

תיעוד דרמטי: שוטר נדקר בהפגנה בתל אביב

תמונה – החדשות החמות בטלגרם

אלימות קשה: שוטר נדקר על ידי אחד המפגינים בהפגנה של העדה האתיופית נגד הרשלנות בחקירת דריסת הפעוט רפאל ז"ל לפני כשלושה חודשים. השוטר מפונה כעת לטיפול בבית חולים. החשוד נמלט מהמקום והמשטרה מנהלים מצוד אחריו.

השוטר שנדקר- צילום: דוברות המשטרה
צילום דוברות המשטרה

המפגינים ובני משפחתו של הפעוט רפאל אדנה ז"ל שנהרג בתאונה קשה בנתניה לפני כשלושה חודשים, דורשים לצפות בסרטונים ממצלמות האבטחה ולחקור את הנהגת.

מהמשטרה נמסר: פורעי החוק החלו להשליך אבנים ולזרוק אמצעים פירוטכניים על השוטרים, בנוסף לשוטר שנפצע באורח בינוני, נפצעו עוד מספר שוטרים ביניהם שוטר ששבר את האצבע כתוצאה מאבן שפגעה בו ושוטר נוסף שנפגע בראשו מחפץ שנזרק עליו ע"י פורעי החוק. אנו קוראים למפגינים לא להתעמת עם השוטרים ולא להשתמש באלימות כלפי השוטרים.

בתיעוד שפורסם, נראה מפגין נמלט משוטרים וקופץ מגשר. תיעוד קשה לצפייה

ממד"א נמסר, גבר נפל מגובה של כ-4 מטר במהלך מחאה בדרך מנחם בגין בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, גבר כבן 35 במצב בינוני, עם חבלות בגופו.

24 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.