אין כבוד

אופירה אסייג עוקצת: "איפה אילה חסון?"

תמונה – אינסטגרם

לאחר הפרסומים כי בני הזוג נתניהו עברו להתגורר במלון היוקרתי בירושלים בעקבות שיפוצים ושינויי אבטחה בביתם הפרטי ברחביה, מגישת הטלוויזיה הפרובוקטיבית אופירה אסייג עוקצת את מגישת הטלוויזיה איילה חסון שפרסמה בעבר תחקיר על המיליונים שנשפכו במבצר הפרטי של ראש הממשלה לשעבר בנט ברעננה.

איילה חסון – צילום כאן 11

בפוסט שפרסמה עקצה אסייג: "איפה אילה חסון? לא בא לה לעשות תחקיר על השיפוצים ברחוב עזה בירושלים? היא דווקא מאוד אהבה לתחקר במעון של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט".

מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר, "בהנחיית גורמי הביטחון ולאור התגברות האיומים נגד ראש הממשלה נתניהו, נעשים סידורי ביטחון סביב דירתו בירושלים שמחייבים אותו לשהות למספר ימים מחוץ לדירתו במקום שאושר על ידי גורמי האבטחה וגורמי המקצוע במשרד רה"מ".

105 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.