צפו בוידאו

התיעוד המלא: "אני קשורה למשפחת עבריינים ואדאג ש***"

תמונה – מצלמות אבטחה

לא מה שראיתם: שעות לאחר הפרסום של העיתונאי גיא פלג בערוץ 12, המשטרה חושפת תיעוד ממצלמות הגוף של השוטר שנקלע לעימות אלים במסיבת בריכה בראש העין וניסיון לחטוף את נשקו: "אני קשורה למשפחת עבריינים ואדאג…."

"אני קשורה למשפחת עבריינים"

מהמשטרה נמסר, "על מנת להעמיד דברים על דיוקם, מניעת הטעיית הציבור. מדובר באירוע הפרעת מנוחה בלתי פוסקת בלב שכונה בראש העין, כאשר השוטרים נדרשו להגיע בפעם השנייה לטפל בהתנהלות הבריונית, כאשר הפעם החרימו את ציוד ההגברה לשם הפסקת העבירה בהתאם לסמכותם בחוק".

עוד נמסר מהמשטרה, "בעלת המקום בחרה לתקוף ולגדף את השוטרים, והחמור ביותר – לנסות לחטוף את אקדחו של השוטר מהנרתיק ולפיכך נהדפה אולם המשיכה יחד עם נוספים לתקוף את השוטרים ונעצרה. עוד נבהיר, כי בעת הגעת העצורה לתחנה, המשיכה לאיים על השוטר באופן אישי תוך ציון שמו באומרה : "אני קשורה למשפחת עבריינים ואדאג ש…"

צפו בתיעוד המשטרתי

43 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.