מה דעתכם?

נתניהו זועם: "איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו לחקירה?"

תמונה – ארכיון לע"מ

ראש הממשלה מגיב במתקפה חריפה באמצעות דוברות מפלגת 'הליכוד', נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שפרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון של יועץ בינלאומי שהשווה את ראש הממשלה נתניהו לצורר היטלר.

בהודעת הליכוד נמסר, "אהוד ״חם צוואר״ ברק שותפו של הפדופיל אפשטיין, ירד סופית מהפסים. לאחר שאמר שהוא מוביל את ההפגנות נגד הממשלה עד שיהיו ״גופות צפות בירקון״ ויקראו לו חזרה להגה השלטון, ברק ממשיך להסית לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל ומשווה אותו להיטלר. אחרי עשרות תלונות נגד מסיתים כמוהו, איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו ואותם לחקירה?"

הזמר והיוצר יהורם גאון תקף בסוף השבוע את ברק: "יש ראש ממשלה "לשעבר" שמאמין שהמדינה חולה והוא רוצה לרפא אותה להושיע אותה, להציל אותה מעצמה. ויש חולִי בשם "תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח" שזוהי תסמונת נפשית מוכרת בתחום הפסיכיאטריה, אשר עיקר ביטויה בכך, שאדם גורם בכוונה לפציעה או למחלה של אדם אחר, במטרה שניסיונות ההצלה שלו יעידו על טוב ליבו ומסירותו של הפוצע. הלוקה בְתסמונת "מינכהאוזן באמצעות שליח", הוא בדרך כלל הורה, או בן זוג, לפעמים כמו במקרה שלנו זה ראש ממשלה לשעבר. ברוב המקרים הלוקה בָתסמונת גורם למחלה גופנית אצל הקורבן, הזרמת חומר מסוכן לדמו, ואז הוא מריץ אותו לבית חולים כדי להצילו, אם לא הבנתם עדיין, אנחנו הקורבן, ש"הלשעבר" הזה מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס ולהישבר, כדי לבוא ולהושיע אותנו מקריסה"

העיתונאי דן מרגלית תקף, "יורם גאון זמר מעולה וטמבל ירושלמי חביב ופטריוט אמיתי ושפוט של ביבי, ואם הוא ימשיך להביע דעתו על אהוד ברק – שגם בזה הבנתו קלושה – אני אתחיל לשיר על משה מונטיפיורי".

https://twitter.com/eranetzion/status/1691345151010938880?s=20

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.