המשטרה בהלם

אנרכיה: אלפי מסתננים בקטטת רחוב בתל אביב

תמונה – דוברות המשטרה

מהומות המסתננים: אלפי מסתננים אריתראים התפרעו והבעירו את רחובות דרום תל אביב בקטטה בין מתנגדי המשטר לתומכי המשטר. בהמשך המהומות האריתראים הזועמים הפנו את האלימות לעבר כוחות המשטרה שניסו להפריד ולפזר את המתפרעים.

לפי הדיווחים, מעל 190 בני אדם נפצעו, מתוכם 30 שוטרים שניסו לפזר את המתפרעים. המסתננים השחיתו עשרות רכבים וחנויות באיזור המהומות.

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר בעקבות התפרעויות החמורות בתל אביב, החליט ראש הממשלה לכנס צוות שרים מיוחד לבחון נקיטת אמצעים נגד המסתננים הלא חוקיים שהשתתפו בהפרות הסדר, לרבות צעדי גירוש.

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר בתגובה להתפרעויות המסתננים הבלתי חוקיים בתל אביב: "אני שולח איחולי החלמה לשוטרים שנפצעו, ומגבה את השוטרים שהותקפו באבנים ואלות ונאלצו להגן על עצמם בירי חי. לשוטרים הזכות המלאה להגן על עצמם מפני המתפרעים".

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, ח"כ ישראל כ"ץ: ‏שבת קשה בתל אביב והממשלה לא תשלים עם ההתפרעויות ותקיפת השוטרים שראינו היום. אני מברך את ראש הממשלה על הקמת הצוות שיפעל לגירוש המתפרעים. מדיניות הממשלה חייבת להיות ברורה: כל אריתראי שיימצא שהשתתף בהפגנות הלא חוקיות בשבת ונקט באלימות כלפי שוטרים, או אזרחים, או עסקים – יגורש לאלתר מישראל.

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ על ההתפרעויות האלימות של המסתננים בתל אביב: בהתפרעויות השבת, שהיו רק הפרומו למה שמחכה לנו אם לא נחזיר את המסתננים לארצות מוצאם, יש אחראי אחד בלבד: בג"ץ. שנים אנחנו מתריעים, שנים שבג״ץ מונע כל פעולה שתאפשר להשיב את המסתננים לביתם. לכן בדיוק אנחנו מובילים את התיקונים במערכת המשפט שיאפשרו לנבחרי הציבור לקבל החלטות ולבצע אותם עבור אזרחי ישראל, שלומם וביטחונם.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.