לא שותקת

השרה גלית דיסטל: "לא פוחדת מהקושמרוז"

תמונה – לשכת השרה דיסטל

השרה גלית דיסטל אטבריאן מגיבה למהומות שעוררו המפגינים בכנס הליכוד שנערך אמש ברעננה ופוצץ, "לא פוחדת מהזמבורות, לא פוחדת מהפייק, לא פוחדת מהקושמרוז"

בתגובה שפרסמה כתבה השרה דיסטל, "בוקר טוב הגמוניה שוקעת, את לא מפחידה אותי. לא עוד. לא פוחדת מהלינצ'ים באולפנים. לא פוחדת מנסיונות הלינץ' ברחוב. לא פוחדת מהתחקירים שלכם, מהמכתבים המשפטיים של ארגוני השמאל שמטרילים לי את המשרד, לא פוחדת מהדיונים בגובה שלולית שאתם מנהלים נגדי בתקשורת ולא פוחדת מהגברים שרודפים אחרי ברחוב עם מבט אלים של אי שפיות בעיניים."

דיסטל הוסיפה, "לא פוחדת מהזמבורות, לא פוחדת מהפייק, לא פוחדת מהקושמרוז, לא פוחדת מהקללות, היריקות, הכותרות, השנאה, השקרים, האלימות והטירוף שאחזו בכם"

"כמו כן – אני נחושה להקים משרד הסברה אפקטיבי ויעיל שייתן פייט אמיתי לפרופוגנדה הפלסטינית. אני נחושה למתג מחדש את התדמית של ישראל בעולם. כי השער שלנו פרוץ. והאוייב מנצח אותנו בנוק אאוט. ואני אעשה כל דבר כדי לחלץ את המשרד מהבוץ הבירוקרטי / משפטי שלא מאפשר לו לייצר חומרי הסברה או אפילו להעסיק עובדים. ואם זה אומר להחליף מנכלי"ת מוכשרת, חריפה ובעלת חזון במנכ"ל אינסטלטור שיודע לפתוח סתימות ממשלתיות בירוקרטיות – אז זה מה שאעשה. בצער. כי עלי האחריות. ולי המשילות. ולכן אני מחליטה.
לא אתם.

לסיום כתבה דיסטל, "השבוע הוצאתם את כל התותחים הכבדים שלכם נגדי גם בתקשורת וגם ברחוב. פיהקתי מול האולפנים בטלוויזיה והפרחתי נשיקות באוויר למוסתים ברחוב. אם זה כל מה שיש לכם באמתחת אז אתם בצרות. כי אני בולט פרוף. לא פוחדת. אפילו לא קצת. להבא תאלצו להשתדל יותר".

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.