חינוך בשפל

מזעזע: ילדים מכים באכזריות ילד בגינה ומצלמים

תמונה – רשתות חברתיות

תיעוד מחריד: ברשתות החברתיות מתפרסם הערב סרטון קשה מאוד מהתעללות קשה של חבורת ילדים בעיר פתח תקווה .

בתיעוד המזעזע נראים חבורת נערים אלימים מכים נער צעיר עד זוב דם במשך דקות ארוכות באמצעות שוקר חשמלי ומקלות, תוך כדי שהם מצלמים ונותנים לו הוראות משפילות.

מהמשטרה נמסר: שוטרי תחנת פתח תקוה, בסיוע מערכי מודיעין נוספים, מנהלים החל משעות הערב חקירה מואצת, עם קבלת תיעוד שמקורו ברשת, בו נראים בני נוער מכים נער אחר עד זוב דם. לציין, כי עד כה לא התקבלה תלונה בתחנה ומועד האירוע לפי שעה לא ידוע, אך יחד עם זאת, המשטרה פתחה בחקירה יזומה לשם זיהוי ואיתור הקורבן לצד מעצר כלל המעורבים בתקיפה.

בסרטון נוסף שהתפרסם ברשתות החברתיות, נראה ילד חמוש שולף נשק על נער מבוהל ומכה אותו באכזריות.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה למשטרה וקרא לעצור את המתעללים: "לעשות כל מאמץ בכדי לעצור את בני הנוער המתעללים הנראים בסרטון שמופץ ברשת מכים נער אחר עד זוב דם. אפס סובלנות כלפי התנהגות אלימה ומתעללת בקרב בני נוער".

מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל התייחס לסרטון הקשה וכתב, "סרטונים קשים מאוד של אלימות בני נוער. רק אכיפה ביד קשה תשים סוף לאלימות פה. מאחים לנשק, דרך עבריינות כביש, ועד בני נוער. ואגב, לא במקרה אין סרטונים כאלה של חרדים…חומר למחשבה".

אזהרת צפייה קשה

39 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.