שנה אחרי

צפו: חשוד ברצח בני שלמה נעצר בדירת מסתור

תמונה – דוברות המשטרה

הותר לפרסום: בתום מצוד שנמשך כ 11 חודשים, היחידה המרכזית בלכיש של המחוז הדרומי, עצרה את החשוד המרכזי ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה בתחנת דלק במרכז הארץ.

תיעוד קשה מחיסול ראש ארגון הפשע בני שלמה לפני כשנה

בימים האחרונים התקבלה במשטרה 'ידיעת הזהב', שהובילה לדירת המסתור בקומה ה 30, במגדל מגורים בעיר רמת גן, בה שהה החשוד המרכזי ברצח, תושב רמלה כבן 20, ואתמול פשטו עליה שוטרי ימ"ר ויס"מ לכיש יחד עם שוטרי יחידת יואב של המחוז הדרומי, ועצרו אותו לחקירה יחד עם 3 חשודים נוספים בשנות העשרים לחייהם בחשד שסייעו לו.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: "לאחר כמעט שנה של מאמצים שהתרכזו בסופו של דבר לעשרה ימים האחרונים בהם השקענו מאמצים רבים בכדי להגיע לחשוד. בעזרת תחכום רב, נועזות וסבלנות התקבלה 'ידיעת הזהב' ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף פעולה מלא עם כלל יחידות הימ"ר ובפרט של מרכז. אני משבח את השוטרים שלנו על פעולה מצוינת במסגרת המלחמה של המחוז בסכסוכים המדממים".

היום יובאו החשודים בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.