מבוכה

בכיר לשעבר במשטרה הגיש תלונה: "המפכ"ל דקר אותי"

תמונה – דוברות המשטרה

שנתיים אחרי: ראש אגף המבצעים לשעבר אמנון אלקלעי, הגיש תלונה במח"ש נגד המפכ"ל קובי שבתאי בטענה כי דקר אותו ברגלו במהלך ישבת צוות עם בכירי המשטרה, "אמרתי לכולם שזו הייתה תאונה מביכה", סיפר בראיון לתוכנית 'אנשים'.

אלקלעי סיפר בראיון לאנשים: "ראיתי אותו אוחז בסכין, מקבע אותו, ניגש לי לרגל וטאק, דוקר אותה. הסתכלתי עליו ואמרתי לו – קובי, דקרת אותי. המכנסיים נחתכו, זה ממש חדר פנימה. דקירה דקירה. ראיתי את עצמי חתוך. הוא היה קצת המום. המכנסיים נקרעו. קמתי ואמרתי הוא דקר אותי. כולם צחקו, לא הבינו על מה אני מדבר. יצאתי החוצה, קובי רץ אחריי וחבש אותי. הוא התנצל, התנצל מאוד. הוא נבהל"

לסיום סיפר אלקלעי, "נסעתי לבית החולים הדסה עין כרם, שם תפרו אותי ועשו את מה שצריך לעשות".

לדברי מקורביו, לפני כשנתיים כשהיה בתפקיד, הוא חש מבוכה וחוסר רצון לפגוע במשטרה, אך בעקבות התנהגות המפכ"ל וסביבתו בנושא בימים האחרונים, הוא החליט להתלונן למח"ש.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.