צפו בסרטון

מירי מיכאלי: "יום כיפור עצוב"

תמונה – טוויטר

אנטישמיות בישראל: אשת התקשורת מירי מיכאלי מתייחסת להפגנות הרועשות של השמאל הקיצוני נגד מתפללים יהודים בתפילות יום הכיפורים בתל אביב. (הסרטון בהמשך הכתבה)

בפוסט שפרסמה כתבה מיכאלי, "ההורים שלי עלו לארץ, הישר לתל אביב, מתוך התרגשות שסוף סוף יוכלו לממש את יהדותם באופן מלא, בלי פחד. ת״א 2023, יהודים לא יכולים לממש את יהדותם כפי אמונתם. יום כיפור עצוב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בצאת הצום למהומות בתל אביב: עם ישראל ביקש להתאחד ביום הכיפורים בבקשת סליחה, מחילה ואחדות בתוכנו. לתדהמתנו, דווקא במדינת היהודים, ביום הקדוש ביותר לעם היהודי, מפגיני שמאל התפרעו נגד יהודים בעת תפילתם. נראה שאין גבולות, אין נורמות ואין סייג לשנאה מצד הקיצונים משמאל. אני, כמו רוב אזרחי ישראל, דוחים זאת. אין להתנהגות אלימה כזאת מקום בתוכנו".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד בתגובה לראש הממשלה: "מר נתניהו, בצאת יום הכיפורים ראש ממשלה בישראל לא אמור להוסיף להסתה ולמריבה, אלא לנסות להרגיע את הרוחות. לידיעתך, רוב האנשים שבאו למחות נגד הכפייה של המשיחיים צמו והתפללו ביום הכיפורים הזה. הם לא נגד היהדות, הם מנסים להציל את היהדות מהחבורה הגזענית והקיצונית שנתת לה במתנה את השלטון."

מגיש הרכילות גיא פינס הגן על המפגינים המפריעים, "ועוד משהו לפני שהתעמולה תחל: זו לא התפילה בכיכר שעוררה את המהומה אלא ההחלטה הלא מוסרית ולא חוקית לערוך אירוע בהפרדה בין נשים וגברים במרחב הציבורי. אין קשר למצעד הגאווה. ת״א מלאה במאות אלפי יהודים טובים לא פחות מהפרובוקטורים האלה, והם בוחרים לממש את יהדותם בלי אקט ההפרדה המיותר".

כואב לצפייה

https://x.com/BarashiKinneret/status/1706373629661856096?s=20

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.