שיא השפל

טלטלה בשב"ס: הרומן הסוער של המחבל נחשף

תמונה – ארכיון דוברות שב"ס

הותר לפרסום: סוהרות בבית כלא רימון שבדרום חשודות שקיימו קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני ששפוט למאסר עולם בגין פיגוע רצחני שביצע במרכז הארץ.

על פי הפרטים שפרסם העיתונאי לירון לוי ב-ynet, הסוהרת שנתפסה היא חיילת בשירות חובה והיא חשודה שהתכתבה ואף נפגשה ביחידות עם האסיר הביטחוני המסוכן שהצליח להבריח פלאפון לכלא. בחקירה נחשפו עוד ארבעה סוהרות נוספות שככל הנראה היו בקשר טלפוני ואישי עם המחבל הרוצח הכלוא למאסר עולם.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "הפרסום המזעזע לפיו על פי החשד חיילות קיימו קשרים אינטימיים עם אסיר ביטחוני, מהווה הוכחה נוספת לנחיצות ולדחיפות של הוצאת החיילות, הבנות שלנו, מכל אגפי האסירים הביטחוניים – מיד עם כניסתי לתפקיד עמדתי על כך ומאז כבר נעשו צעדים משמעותיים בנושא ונוכחות החיילות באגפים צומצמה. לפי התקדמות התכנית שגובשה בהתאם למדיניות שהתוותי, עד אמצע שנת 2024 לא תישאר ולו חיילת אחת באגפים של האסירים הביטחוניים.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.