טלטלה בשב"ס

הותר לפרסום: זה המחבל החשוד ברומן עם חיילות בכלא

תמונה – אתר מאקו

הותר לפרסום: מאזן אל-קאדי, בן 43 שהיה מעורב בפיגוע רצחני נגד ישראלים, הוא המחבל הפלסטיני החשוד שניהל קשר עם כחמש חיילות בכלא רמון

המחבל מאזן אל קאדי

על פי הפרסום, אל-קאדי, בן 43 מהכפר אל-בירה, הורשע בשנת 2002 בסיוע למחבל שביצע את הפיגוע במסעדה סי-פוד מרקט בתל אביב בו נרצחו שלושה ישראלים.

בחקירתן הראשונית טענות החיילות כי נסחטו על ידי המחבל. במקביל העידו סוהרים שמשרתים בכלא רמון בחשד כי ידעו שהאסיר אל קאדי מחזיק בפלאפון מוברח ולא דיווחו.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "הפרסום המזעזע לפיו על פי החשד חיילות קיימו קשרים אינטימיים עם אסיר ביטחוני, מהווה הוכחה נוספת לנחיצות ולדחיפות של הוצאת החיילות, הבנות שלנו, מכל אגפי האסירים הביטחוניים – מיד עם כניסתי לתפקיד עמדתי על כך ומאז כבר נעשו צעדים משמעותיים בנושא ונוכחות החיילות באגפים צומצמה. לפי התקדמות התכנית שגובשה בהתאם למדיניות שהתוותי, עד אמצע שנת 2024 לא תישאר ולו חיילת אחת באגפים של האסירים הביטחוניים.

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.