שחרור אסירים?

רביב דרוקר: "עסקה מצוינת מכל בחינה אפשרית"

תמונה – שני לוק נחטפה לעזה

בתיווך קטאר: על פי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס מתנהל מו"מ לשחרור הנשים והילדים שנשבו על ידי ארגון הטרור חמאס בתמורה לשחרור 36 נשים וילדים פלסטינים בבתי הכלא הישראלים.

גורם מדיני התייחס לדיווחים והכחיש: "אין כל משא ומתן".

העיתונאי רביב דרוקר התייחס לדיווח וכתב, "מקווה שהגורמים המדיניים שמסרבים למו"מ על עסקת חילופי שבויים הומניטרית עם החמאס, עושים זאת רק כעמדת מיקוח מול הציבור".

דרוקר הוסיף, "עסקה במסגרתה ישראל תשחרר כ 30 אסירות (האסירות הכבדות שוחררו בשליט), מבוגרים מעל גיל 70 וקטינים בתמורה לנשים, ילדים ומבוגרים שלנו, שנשבו בידי חמאס, היא עסקה מצוינת מכל בחינה אפשרית. לא צריך להסס. אני מזכיר שגם בשליט וגם ברון ארד הוצעו עסקות בשלב מוקדם שהיו סבירות, הדרג המדיני דחה ולאחר מכן הצטער מאוד על כך. זה לא מונע במקביל מצה"ל להמשיך לתקוף ולהכין מהלך קרקעי."

נכון לעכשיו, כ-800 נרצחים ישראלים מתחילת המלחמה. בבתי החולים מאושפזים כ-157 קשה, 259 בינוני ו-161 קל.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.