צפו בשיחה

בשיחה עם ביידן: נתניהו חושף פרטים מחרידים על הטבח בדרום

תמונה – לע"מ

בשיחה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, חשף ראש הממשלה נתניהו פרטים נוספים ומחרידים על הטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס הרצחניים במשפחות שלמות ונשים ביישובי הדרום שנכבשו, "לא ראינו ברבריות כזאת בכל תולדות מדינת ישראל. הם גרועים אפילו מדעאש – וכך עלינו להתייחס אליהם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן בשיחתם: "אדוני הנשיא, ג'ו. אני רוצה להודות לך על תמיכתך המתמשכת והבלתי מעורערת ועל כל הסיוע מהממשל האמריקני. הרגש שהפגין האדמירל קירבי אתמול נגע עמוק בלב העם בישראל. זה היה מאוד מרגש. זה סימל את עומק המחויבות שלך, של הממשלה שלך ושל העם האמריקאי לישראל.

נתניהו הוסיף, "ג'ו, אני רוצה לתאר לך את המצב הקשה שמולו אנחנו עומדים: אנחנו הותקפנו בשבת בברבריות כזאת שלא נראתה מאז השואה. מאות אנשים נטבחו, משפחות שלמות נרצחו במיטותיהם ובבתיהם, נשים נאנסו ונרצחו באכזריות; יותר ממאה נחטפו, כולל ילדים".

מאז שיחתנו האחרונה, היקף הרוע הזה רק הלך וגדל. הם כפתו עשרות ילדים, שרפו אותם והוציאו אותם להורג. הם כרתו את ראשם של חיילים, הם קטלו את הצעירים שחגגו בפסטיבל בטבע, הם הקיפו אותם באמצעות ג'יפים וירו בהם אל תוך שקע בקרקע, כמו בבאבי יאר וביצעו וידוא הריגה. לא ראינו ברבריות כזאת בכל תולדות מדינת ישראל. הם גרועים אפילו מדעאש – וכך עלינו להתייחס אליהם".

הנשיא שב והדגיש כי ארה"ב עומדת לצידה של ישראל ותומכת באופן מלא בזכותה להגן על עצמה. ראש הממשלה הודה לנשיא ארה"ב על תמיכתו הבלתי מסויגת והבהיר כי תידרש מערכה עוצמתית ממושכת שבה ישראל תנצח.

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.