מה דעתכם?

סערה ברשת: מחבלי חמאס אושפזו בבתי חולים

תמונה – טלגרם

עשרות צעירים מבקוצת 'לה פמיליה' הגיעו לבית חולים שם תועד מחבל חמאס המאושפז כשלצידו משפחה שנפצעה בטבח ביישובי הדרום.

כתב ערוץ 13 מאיר מרציאנו דיווח, "השתגענו: מחבל חמאס שאותר בשטח, יפונה בדקות הקרובות משדה תימן לקבלת טיפול רפואי על ידי אמבולנס של מד"א לביה"ח שיבא. יש עוד לפחות 2 מחבלים שמקבלים טיפול רפואי בבתי החולים בארץ, לצד פצועים ישראלים מהמלחמה."

הוריו של חייל שנפצע ומאושפז אמרו לאתר ישראל היום: "איבדנו את הכבוד והבושה. מדובר בחיות אדם וכך צריך לטפל בהם בכל זמן ובכל מקום. לחשוב שתתי האדם הללו זוכים טיפול באותו מקום שהבן שלנו שוכב מצביע לא רק על חוסר רגישות מצד מקבלי ההחלטות אלא גם על חוסר אנושיות".

שר הבריאות משה ארבל במכתב לרה״מ: ״מאז תחילת הלחימה, סוגיית הטיפול במחבלי החמאס הארורים והנתעבים במסגרת בתי החולים הציבוריים מערימה קושי אדיר על מערכת הבריאות. מערכת הבריאות צריכה להתמקד באופן מלא בטיפול בנפגעי הטבח הנפשע ובחיילי צה״ל. בהנחייתי, מערכת הבריאות הציבורית לא תטפל בהם״

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, בתגובה לכך שמחבלים שהשתתפו בטבח מטופלים בבתי חולים בישראל: ״כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים. במחבלים לא צריך לטפל אלא לחסל.״

37 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.