לגרש או לפטר?

שערורייה בכנסת: "לא שחטו תינוקות ולא אנסו נשים"

תמונה – ערוץ הכנסת

בראיון לערוץ הכנסת הכחישה ח"כ אימאן חטיב יאסין מרע"מ את הטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס בתושבי הדרום, "לא שחטו תינוקות, ולא אנסו נשים לפחות לפי מה שהיה בסרט.", אמרה והוסיפה: "אי אפשר להתעלם ממה שהיה לפני וממה שהיה אחרי".

מנסור עבאס פייסבוק
מנסור עבאס פייסבוק

עוד סיפרה חטיב ואמרה שלא צפתה בסרטון הזוועות שהוצג לחברי הכנסת, "לא יכולה לצפות, אני שמעתי ממקור ראשון"

יו"ר רע"ם ח"כ מנסור עבאס הגיב בתוקף, "הזדעזעתי לשמוע את דבריה של אימאן ח'טיב יאסין. אני ושאר חברי המפלגה גינינו בתוקף מהרגע הראשון את הטבח המזעזע בדרום

עבאס הוסיף, "אין ולא יהיה מקום בשורותינו לכל גורם שמתכחש או ממעיט בחומרת המעשים המנוגדים לערכים שלנו ושל הדת האסלאמית. רע"ם מתנגדת בתוקף לפגיעה בחפים מפשע באשר הם ערבים ויהודים כאחד"

שר המשפטים יריב לוין הגיב: "הזדעזעתי מדבריה החמורים של ח״כ אימאן ח׳טיב יאסין, שיש בהם משום הכחשה של הטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס ב-7.10."

לוין הוסיף, "כבר לפני מספר ימים, עוד בטרם הדברים של ח״כ ח׳טיב יאסין, הנחיתי את אנשי המקצוע במשרד המשפטים לגבש הצעת חוק שתאסור את הכחשת הטבח ותקבע ענישה מחמירה למי שיעשה כן."

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.