מה דעתכם?

ליאור נרקיס זועם: "מוכן למות על כבוד הנשחטים"

תמונה – אינסטגרם

הזמר ליאור נרקיס יוצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט וקורא להם להתפטר, "לך הביתה אתה וביבי שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי"

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם תקף נרקיס, "תתביישו לכם! תינוקות שם חודש נערות חיילים מבוגרים. כולנו צריכים להתבייש, כולנו בושה! במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים נשרוף אותם כמו שרפו ילד בתנור. אני מוכן להיכנס ברגל עכשיו. מוכן למות על כבוד הנשחטים, השבויים ששואלים איפה אנחנו".

נרקיס הוסיף , "אין כמו החיילים שלנו אני מצדיע לכם אבל זה לא קורה ועבר חודש הכל בגלל ההנהגה אתם לא אשמים אחים שלי. סליחה מכל החטופים".

לסיום תקף נרקיס את נתניהו וגלנט, "גלאנט זה לא נראה שאתה ממוטט את חמאס חוץ מלהוריד בניינים כלום. לך הביתה אתה וביבי שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי. מצטער בשביל עם ישראל בשביל כל מי שהקריב ונבגד ע"י המדינה״

הפוסט של ליאור נרקיס
3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.