השמדת עמלק

תיעוד: מנהרת ענק של חמאס נחשפה והושמדה

תמונה – דובר צה"ל
נחשף תיעוד השמדת תוואי המנהרות שהתפרס על פני כ-250 מטרים מתחת ומסביב לבית החולים שיפאא'

בשבועות האחרונים השמידו לוחמי יחידת יהל״ם בפיקוד צוות הקרב של חטיבה 7 באוגדה 36 ובשיתוף כוחות מיוחדים, את תוואי המנהרה המשמעותי של ארגון הטרור חמאס שנחשף מתחת לבית החולים שיפאא'. כעת, נחשף תיעוד השמדת התוואי.

תוואי מנהרות זה מתפרס על כ-250 מטרים המובילים למספר מוקדי טרור משמעותיים ומהווים תשתית מרכזית לביצוע פעולות טרור. מבנה בית החולים הנמצא מעל הקרקע לא נפגע. צה"ל השמיד את תוואי הטרור של חמאס תוך שהפעילות ההומניטרית בבית החולים תוכל להמשיך להתקיים.

תוואי זה ממחיש את שיטת הפעולה של ארגון הטרור חמאס, לפיו מתקיימת בניית תשתית מנהור תת-קרקעית תחת בתי החולים וחיבורה לפירים סמוכים בקרבתם, לשם פעילויות טרור. מנהרות אלו מאפשרות את ניהול פעילות ארגוני הטרור בחופשיות ובמסווה מתחת לאדמה.

ארגון הטרור חמאס פועל באופן שיטתי בבתי החולים ברצועת עזה ובמרחבים הסמוכים אליהם, תוך שימוש המאוכלסים בהם כמגן אנושי וניצול תשתיות בית החולים לרבות חשמל ומים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.