נתפס ונעצר

תיעוד: נהג בשלילה נשלף מהרכב באמצע הכביש

תמונה – דוברות המשטרה
תושב מזרח ירושלים נתפס על ידי בלשי המשטרה בירושלים נוהג בפעם החמישית, על אף שרישיונו נפסל על ידי בית משפט. בהליך מהיר, היום כבר הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה ירושלים - צפו בתיעוד

נתפס בפעם החמישית: בפעילות חקירתית של בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים בימים האחרונים, בעקבות מעשיו המהווים סיכון ממשי לציבור משתמשי הדרך, נעצר אמש (ראשון) תושב מ.פ שועפאט בשנות ה-30 לחייו כשהוא נוהג ברכבו בסמוך לשכונת עיסאוויה שבמזרח העיר.

על פי ממצאי החקירה ומעובדות כתב האישום, כבר לפני מספר ימים נבדק הנהג על ידי לוחמי מג"ב עוטף באחד המעברים שבאזור ירושלים. בסיום בדיקתו, הופסקה נהיגתו והוא זומן לחקירה בימ"ר את״ן מחוז ירושלים, אך מאן להתייצב כפי שנדרש.

כחלק מהמאבק כנגד נהגים המסכנים את הציבור ופעילות נחושה כלפי עברייני תנועה סדרתיים הרומסים החלטות שיפוטיות כלפיהם, ביצעו בלשי התנועה אמש פעילות שבמהלכה הבחינו בחשוד נוהג בפעם החמישית למרות פסילתו. הנהג החשוד נעצר על ידי הבלשים והועבר לחקירה בלשכת בתנועה של מחוז ירושלים ובסיומה נכלא.

בשל חומרת מעשיו ועל פי מדיניות משטרת מחוז ירושלים ל"אפס סבלנות" במקרים אלו של סיכון הציבור, הגישה היום יחידת התביעות כתב אישום נגד הנהג בגין עבירות של נהיגה בפסילה ונהיגת רכב מנועי ללא ביטוח כחוק, לצד בקשה להורות על המשך מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.