צפו בוידאו

ח"כ אלמוג כהן במתקפה נגד היועמ"שית: "מתנהלים כמו מאפיה"

תמונה – ערוץ הכנסת

אחרי שרמז שיש בידיו מידע שירעיד את המדינה: ח"כ אלמוג כהן מגיב במתקפה נגד היועמ"שית גלי בהרב מיארה והפרקליטות, שאישרו את הזמנתו לחקירה על תקיפה לפני 12 שנים.

בנאום סוער במליאת הכנסת תקף כהן, "שימו לב חקירת מח"ש שנפתחה לפני 12 שנים, שאני אפילו לא הוזמנתי אליה, היא נסגרה מבלי שהוזמנתי אליה, ועכשיו החליטו לחקור אותי על זה כי העלתי איזה תמונת אילוסטרציה ככה בהלצה".

בנאום סוער במליאת הכנסת תקף ח"כ כהן, "כל מי שחשב להפחיד אותי אני יבשר לכם משהו. בשביעי באוקטובר אני יצאתי מהבית וחשבתי שאני הולך למות. כי הגופות של החברים שלי היה מוטלות לאורך כל הרחוב הגורן וחיטה ופרי מגדים. ואם אתם חושבים שאתם מפחידים אותי? אז אתם טועים. אף אחד לא מפחיד אותי בהתנהלות המאפיוזית הזו. כמו מאפיה מאפיה".

כהן הוסיף וזעם, "ואם אתם עושים את זה לחבר כנסת מה תגיד מסעודה משדרות? מה יגיד חנן מתל אביב? מה הם יגידו? ככה מתנהלים? ככה במדינת חוק? לפני 12 שנים לא היה לא שום דבר נגדי. אז אני אספר לכם עוד משהו אתם רק פתחתם לי את התיאבון עוד יותר".

כזכור, לפני כשבועיים הותר לפרסום כי מתחזה הצליח להיכנס למקומות רגישים בצה"ל ולהשיג מידע. בתוכנית הפטריוטים סיפר כהן, "זה אדם שנכנס לתוך בסיס רגיש בדרום הארץ בחסות הכאוס של ה-7/10 ולפי הודעת הדוברות הוא שאב מידע רגיש. האינדיקציות שלי הגיעו מה -14 באוקטובר שהאדם הזה נכנס ב-7 באוקטובר. החמאס הגיע עם מודיעין שלא מבייש את סיירת מטכ"ל.

עו״ד אפרים דמרי: ח״כ אלמוג כהן נחקר תחת אזהרה ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו , הוא נחקר על מקרה משנת 2013 שהיה שוטר יס״מ כנראה שמנסים להשתיקו בפרשיה אחרת.

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.