החלמה מהירה

הגיבור עידן עמדי מתנצל בדמעות: "זה ילווה אותי כאות קין עד יומי האחרון"

תמונה – צילום ערן לם

הלוחם הגיבור עידן עמדי השתחרר הבוקר מבית החולים שיבא תל השומר לשיקום ביתי ודיבר לראשונה מאז שנפצע קשה בלחימה בעזה, "אני מצטער שלא עמדתי במשימתי כמפקד להשיבם הביתה בשלום, זה ילווה אותי כאות קין עד יומי האחרון"

בדבריו לעשרות ערוצי התקשורת שהגיעו אמר עמדי, “בתור אחד שמכיר את האובדן מקרוב אני יודע שאין מילים שינחמו את הלב, הבנים והבנות שלכם הם הגיבורים שלי עד סוף ימיי. הגעתי לבית החולים שיבא תל השומר בלתי ניתן לזיהוי, אלמוני, בן 22".

עמדי הוסיף, "חשוב לי שעם ישראל ידע שהוא זכה בצוותים הרפואיים הטובים ביותר, הסיבה שאני כאן היא ההבנה שהפכתי לשליח של כל אותם פצועים, שכמותם גם אני זקוק לתהליך שיקום ארוך, עצם זה שאני ניצב כאן היום זה נס. עוד אספר את הסיפור המלא, כעת אני מתמקד בשיקום ובדאגה לעם ישראל. יש לנו משימה כאומה לא להתפרק, לדבר טוב ולעשות טוב אין משימה חשובה מזו. רק ביחד ננצח״.

צפו בנאום באדיבות כאן 11

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "הגיבור עידן עמדי מתנצל בדמעות: "זה ילווה אותי כאות קין עד יומי האחרון""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.