מסכימים איתו?

דרוקר זועם: "איזה גועל. ממררים את חייה של דלאל אבו אמנה"

תמונה – ערוץ 13

מגיש הטלויזיה רביב דרוקר זועם על ההפגנות מול ביתה של דלאל אבו אמנה, שחקנית וזמרת פלסטינית עם תעודת זהות ישראלית המתגוררת בעפולה, שפרסמה באינסטגרם ביום הטבח ה-7 באוקטובר פוסט בו כתבה, "אין מנצח מלבד אללה" לצד אימוג'י של דגל פלסטין

בפוסט שפרסם דרוקר הוא תוקף, "איזה גועל, חודשים שתושבים בעפולה ממררים את חייה של דלאל אבו אמנה, שחקנית, זמרת וחוקרת מוח. צועקים לילדיה, מפגינים ליד ביתה, עכשיו גם שלטים מכוערים. ראש העיר אלקבץ מעודד ותומך, בטח חושב שזה יעזור לו בבחירות. המשטרה עומדת מנגד. מסתבר שזה לא חמור כמו מגפון בקיסריה".

דרוקר הוסיף, "חטאה הנורא של אבו אמנה שבתחילת המלחמה היא פרסמה פוסט עם דגל פלשתין ונכתב "אין מנצח מלבד אללה". על הדבר הזה היא נעצרה וכל הבהרותיה שמתנגדת לאלימות ומגנה את הטבח לא עזרו. הגיע הזמן שגם מי שחושב אחרת יראה נוכחות בעפולה ויפסיק את הטירוף הזה".

איש התקשורת חנן עמיאור הגיב לדרוקר, "אני דווקא מצליח לחשוב על כמה דברים גועליים אפילו יותר מקהילה שמקיאה מתוכה מי שתומכת בגלוי בהשמדתה. למשל עיתונאי שאו שהוא בור ולא יודע שהביעה שוב ושוב תמיכה בג'יהאד, או שהוא יודע זאת ואז או שהוא טומן ראש בחול או שהוא חנפן. שלוש האופציות, בור, מכחישן וחנפן, יותר מגעילות בעיניי מתושבי עפולה. יש גם אופציה רביעית, גם היא יותר מגעילה מתושבי עפולה: עיתונאי מאפיונר שמציע בשידור, בחיוך, לקרוא לנבחרי ציבור לחקירות סרק במשטרה או לתפור להם תיקים, אם הם מעזים לא להתיישר עם ההוראות שלו.

דרוקר לא נשאר חייב והגיב במתקפה, "משום מה עדיין כתוב 'עיתונאי' ליד השם שלך ולא 'כותב נאומים בשכר עבור פוליטיקאים מהימין', בטח טעות. לגופה של טענה, דלאל אבו אמנה מזדהה כפלסטינית, כמו רבים מאוד מהערבים בישראל. בחירת השירים שלה נעשית בהתאם וגם חלומותיה ומחשבותיה. מי שלא מסוגל לחיות לצד ערבים שחושבים ומזדהים כך, בעצם גוזר עלינו מלחמה פנימית עם מאות אלפי ערבים בישראל. המבחן אמור להיות עידוד לאלימות, הזדהות עם האוייב, בכל הפעילות של דלאל אבו אמנה עוד לא נמצא ביטוי כזה. אם רוצים לשפוט אמנים לפי הטקסט של השירים שלהם אז שמעתי כמה זמרים יהודים מפורסמים שרים "שיישרף לכם הכפר" ומאחלים מוות לכל העזתים, נדמה לי שזה הרבה יותר חמור מההתעמקות הפרשנית במקורות הפסוק "אין מנצח מלבד אללה", שמנסים להלביש על אבו אמנה".

https://twitter.com/MoranT555/status/1751951410751475779?t=LdajlaAs53KKEPQ8zYMV2g&s=19

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.