הסתה חמורה

כתב ערוץ 13: נתניהו רוצה את החטופים מתים

תמונה – ערוץ 13

כתב חדשות 13 גיל תמרי תקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בשידור חי והתנצל לאחר שעורר סערה ברשתות החברתיות.

במהלך התוכנית של המגישה לוסי אעריש תקף תמרי: "לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים הוא רוצה את כולם מתים"

לאחר הסערה התנצל תמרי, ״למרות הביקורת הקשה שיש לי על נתניהו והממשלה, בחירת המילים שלי הייתה מאוד לא מוצלחת. אני לא באמת חושב שהוא רוצה במותם של החטופים ואני מצר על הדברים״

מהליכוד נמסר בתגובה, "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13".

ח"כ טלי גוטליב תקפה: "מי צריך אוייבים כשיש את גיל תמרי? היום בשידור חי בערוץ 13 טען תמרי ברוב חרפה כי לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים והוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו!", תקפה גוטליב וציינה בטעות את שמו של כתב ערוץ 12,"ערד ניר לא ראוי להיקרא כתב או פרשן. ערד ניר שקרן, מסית, פלגן!! כשחשבתי שכבר שמעתי הכל.. לשמוע את תמרי ולהתחלחל"

צפו בקטע

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.