הטרור הפלסטיני

פיגוע קשה: הרוג ו-3 פצועים קשה בתחנת אוטובוס

תמונה – טלגרם

פיגוע קשה בדרום: מחבל תושב שועפט, חמוש באקדח פתח באש לעבר אזרחים שעמדו בתחנת אוטובוס בצומת מסמיה. הוא חוסל על ידי חייל שעבר במקום

המחבל שחוסל

סגן מנהל מרחב לכיש במד"א נחום דוד סיפר: "הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד, ראינו פצועי ירי שוכבים כשחלקם מחוסרי הכרה, ביצענו מיד מיון ראשוני לפצועים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי, הענקנו לו טיפול מציל חיים, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, צעיר נוסף כבן 20 היה מחוסר הכרה ונער כבן 16 וגבר כבן 65 היו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות וקשות.

אישה כבת 65 מצבה הוגדר בינוני, גבר כבן 52 שהצליח להימלט מהזירה הזעיק אותנו סמוך ליישוב יד בנימין הסמוך, הגענו אליו במהירות הוא היה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו ופינינו גם אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב"

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.