צפו בוידאו

תיעוד: ראש ארגון פשע ניצל מחיסול קטלני בתל אביב

תמונה – דוברות המשטרה

במהלך פעילות מבצעית ממוקדת, עצרו בלשי הימ"ר "על חם" 4 חשודים, אשר ניסו להוציא לפועל חיסול של דמות בכירה בעולם העברייני, ראש ארגון הפשע אלי מוסלי, כחלק מהסכסוך המתמשך בין ארגוני פשיעה באזור גוש דן.

במסגרת החקירה עלה כי החשודים השתמשו בקטנוע משוכפל ואחד מהם חבש מסכה על הפנים, כחלק משיטת הפעולה למניעת חשיפת המבצע. עוד עלה בחקירה כי החשודים ביצעו מעקבים ותצפיות והשתמשו באמצעי תקשורת ייחודיים וכן בכלי רכב משוכפלים, אשר נועדו להוציא לפועל את החיסול.

עפ"י החשד, כוונת המעורבים הייתה פגיעה באותה דמות בכירה בעולם העברייני, באמצעות הפעלת מטען חבלה רב עוצמה במרכז העיר תל אביב ובכך לגרום למותו של הקורבן.

בנוסף, חוקרי הימ"ר אספו ראיות לאירוע נוסף של הנחת מטען באזור תל אביב מחודש נובמבר שנת 2023 וזאת כחלק מהסכסוך בין ארגוני פשיעה.

במהלך החקירה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, נאספו על ידי חוקרי הימ"ר ראיות , אשר קושרות את החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם.

כאמור, עם התקדמות החקירה, חלה התפתחות משמעותית בפרשה, כאשר גוייס על ידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עד מדינה, אשר מסר עדות מפורטת בנוגע לתוכנית החיסול.

בהמשך החקירה נעצרו על ידי הימ"ר 3 חשודים נוספים שקשורים לפרשה ובחיפוש בביתו של אחד מהחשודים נתפס אקדח 9 מ"מ. מעצרם של כלל החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב והיום הוגשה נגדם הצהרת תובע.

בימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגד החשודים כתב אישום חמור בגין עבירות חמורות של ניסיון רצח והנחת מטענים.

צפו בתיעוד

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.