מתקפה חריפה

ינון מגל שובר שתיקה: "שרה נתניהו גורמת נזק, צריך להרחיק אותה"

תמונה – ארכיון לע"מ

מגיש תוכנית 'הפטריוטים' ינון מגל יוצא במתקפה נגד הגברת שרה נתניהו, שלטענתו מעורבת בפרסום התגובה החריפה של מפלגת 'הליכוד' למסקנות ועדת החקירה על אסון מירון.

אביעד גליקמן וינון מגל

בתוכנית הבוקר ברדיו 103 fm תקף מגל בחריפות, "אני שומע שהיא מתערבת, שהיא יותר מדיי בקריה, היא לא צריכה להתערב היא לא צריכה להיות בקריה. היא לא הראשונה שעושה את זה, עליזה אולמרט התערבה לאה רבין התערבה, כל נשות ראש הממשלה חושבות שמישהו בחר בהם. זה נכון אותו דבר לגבי שרה. היא לא צריכה להגיע לקריה היא מתישה את הצוות היא מפריעה, היא גורמת נזק. תודה רבה בחרנו בראש הממשלה שהוא ינהל את הדברים ולא בה".

איש התקשורת ברק סרי הגיב בהלם: "עכשיו התקבלת סופית לשמאל. בוא נגיד, 98 אחוז חושבים כמוך ולא מעיזים לדבר כמוך". מגל: "אף אחד לא אומר לנתניהו את הדברים האלה, כולל האנשים הכי קרובים אליו. לא אומרים לו, מפחדים להגיד את הדברים האלה. עכשיו אני, לא עובד בצוות שלו, לא חבר כנסת שלו, אני לא שר שתלוי בו פוליטית, אני לא מקבל ממנו משכורת אני לא מקבל ממנו כלום. המקסימום יהיה שהוא לא יבוא אליי לפטריוטים אני יתמודד גם עם הדבר הזה, אבל בשביל זה אני פה להגיד את הדברים".

צילום: לשכת נתניהו

מגל הוסיף ותקף את שרה נתניהו, "אני חושב שהיא מפריעה לצוות שהוא עובד מולו, יש לו צוות מקצועי. אני חושבת שהיא גורמת נזק והיא מפריעה. אני לא מבין, הבן אדם מנהל מלחמה למה לבלבל לו את המוח? למה להוציא את התגובות האלה? הייתה ועדה, הוא יצא זול יחסית ובצדק. הוא ראש ממשלה יש לו אחריות, לא אופרטיבי שום דבר, הבנו את העניין ממשיכים הלאה, מכבדים את המשפחות"

מגל הוסיף ותקף את ראש הממשלה נתניהו, "הוא לא בסדר בקטע הזה הוא נותן לה להתערב, הוא לא צריך לעשות את זה, הוא צריך להרחיק אותה ולא לתת לה להתערב ולא להגיע לקריה ולא להגיע ללשכה וללא להיכנס לעניינים המקצועיים זה הכל, זה לא התפקיד שלה. היא יכולה לבקר משפחות שכולות וללכת לטקסים. היא לא צריכה לשבת אפילו במפגשים עם משפחות החטופים. היא לא נבחרה לשום דבר והיא לא צריכה להיות שם. מספיק ודיי".

27 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.