מה דעתכם?

הרב הראשי: "אם יכריחו אותנו ללכת לצבא – נסע כולנו לחו"ל"

תמונה – באזזנט

סערה ברשת: הרב הראשי לישראל יצחק יוסף תוקף בחריפות את הקריאות לגיוס חרדים ומאיים לעזוב את ישראל.

במהלך השיעור השבועי המשודר לעשרות אלפי מאזינים וצופים תקף הרב ואיים, "יש בחורים שהולכים למילואים לא כולם זכו ללמוד תורה. שבט לוי פטור מהצבא, לא לוקחים אותם בשום פנים ואופן, יהיה מה שיהיה"

הרב הוסיף ואיים, "אם יכריחו אותנו ללכת לצבא – נסע כולנו לחוץ לארץ! נקנה כרטיסים.. אין דבר כזה! זה מעמיד את המדינה הם צריכים להבין את זה כל החילונים האלה, בלי התורה בלי הכוללים לא היה קיום לא היה הצלחה לצבא. כל מה שמצליחים זה בזכות החיילים… סליחה בזכות לומדי התורה. החיילים מצליחים בזכות בני התורה!"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד בתגובה: "דברי הרב יוסף הם חרפה ועלבון ללוחמי צה״ל המחרפים נפשם להגנת המדינה. הרב יוסף הוא עובד מדינה, עם משכורת מהמדינה, הוא לא יכול לאיים על המדינה. מי שישתמט מצה״ל, לא יקבל אגורה ממדינת ישראל."

צפו באדיבות 'דר וסוחרת'

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.