תיעוד מזעזע

קשה לצפייה: קשיש הותקף באכזריות ללא סיבה

תמונה – מצלמות אבטחה

תושב ירושלים תקף אדם מבוגר ברחוב וגרם לפציעתו הקשה בראשו. פעילות חקירתית מהירה של השוטרים בירושלים, הובילו למעצרו של הנאשם. הבוקר הגישה התביעה המשטרתית את כתב האישום נגדו ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים.

לפני מספר ימים התלונן בתחנת המשטרה בנו של הקורבן ודיווח כי אביו (69, ירושלים), הותקף ברחוב, ימים ספורים קודם לתלונה, וכי הוא מאושפז בבי"ח עם חבלת ראש קשה, כשהוא מורדם ומונשם.

מיד עם קבלת הדיווח, ביצעו שוטרי מחוז ירושלים פעולות חקירה מגוונות במטרה להתחקות ולאתר את החשוד במעשה. בראשית החקירה התברר כי לאחר התקיפה, החשוד הותיר את הקורבן המבוגר מוטל על הכביש מבלי להזעיק עבורו עזרה, נכנס חזרה לרכבו ועזב את המקום.

במסגרת איסוף ממצאים וראיות על ידי גורמי החקירה מתחנת לב הבירה, נחשפה זהותו של הנאשם במעשה, והוצא נגדו בהתאם צו מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

בתאריך 18.3 אותר החשוד בתקיפה (36, ירושלים). הוא נעצר במקום עבודתו בירושלים על ידי שוטרי תחנת לב הבירה, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מהחקירה עלה כי, בתאריך 11.3 בשעות אחה"צ, זמן קצר לפני מקרה האלימות, רגז הקורבן על הנאשם מסיבה שאינה ידועה. הנאשם המשיך ברכבו אחריו עד שהבחין בקורבן הולך ברחוב הסמוך. אז עצר את נהיגתו, יצא מהרכב וניגש במהירות לעבר הקורבן המבוגר ודחף אותו בחוזקה לאחור באמצעות ידיו. כתוצאה מכך, הוטח הקורבן ונפל על הכביש ונחבל קשות בראשו כאמור, ואילו הנאשם שב לרכבו ועזב את המקום.

עוברי אורח שהבחינו באדם המבוגר שמוטל על הכביש ובעזיבתו של הנאשם, הזעיקו למקום את גורמי הרפואה. בהמשך הוא פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שם הוגדר מצבו קשה והוא הורדם ומונשם.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה שנדרשו בעניינו. בימים האחרונים התגבשה תשתית ראייתית כלפיו והבוקר, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירה של חבלה חמורה בחסר ישע, ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.