גיבור ישראל

עידן עמדי מוותר: "השנה אשאר בביתי ואתייחד עם זכרם"

תמונה – אינסטגרם

הלוחם והזמר עידן עמדי שנפצע אנוש בלחימה ברצועת עזה, הודיע הבוקר כי הוא מוותר על ההצעה להדליק משואה ביום העצמאות: “השנה אשאר בבית ואתייחד עם זכר הנופלים”

עידן עמדי לאחר הפציעה בעזה (צילום אינסטגרם)

בפוסט שפרסם כתב עמדי, "בכל מקום אליו הגעתי ברצועה, בש'גאעיה או חאן יונס, פגשתי במבטים המומים, חלק מהלוחמים שאלו אותי בפליאה ״מה אתה עושה פה?״ משהו בתמונה לא הסתדר להם. שכובים מאובקים על הריצפה עם ציוד ונשק הרגשתי בתוך עמי יותר מאי פעם, זכיתי להכיר במלחמה הזו את טובי בנינו ובנותינו, גיבורי תהילה אבל לפני הכל אנשים, עם חלומות, תשוקות ולב רעב ומתגעגע".

עוד כתב עמדי, "על חלקי במלחמה הזו מתישהו אדבר, אני גאה בבחירות שעשיתי. מהרגע הראשון היה לי ברור יותר מתמיד שהפעם אני נלחם על עתיד ילדיי, יעלי ויהונתן, והדבר היה מחזק אותי ועוזר לי לחזק אחרים גם במקומות החשוכים ביותר".

עמדי הוסיף, "בימים האחרונים פנו אליי מכלי התקשורת על הבחירה להעניק לי את הכבוד להשיא משואה בטקס יום העצמאות השנה שיתקיים בסימן 'גבורה ישראלית'. אין כבוד גדול מזה אבל לא אוכל לצערי לקבל את הכבוד הזה השנה".

לסיום כתב עמדי, "כלכך הרבה גיבורים גלינו מאותה שבת שחורה, חלקם היו לוחמים שלי בעבר או במלחמה הנוכחית. השנה אשאר בביתי ואתייחד עם זכרם כמו רבים בעם ישראל. אבל גם אזכור את הנס שנקרא 'מדינת היהודים', לאחרונה אני מבין את הנס הזה לעומקו. אני מקווה שאולי בעתיד תינתן לי הזכות להשיא משואה בזכות המילים שאכתוב ולא בגלל גבורת מלחמה״

24 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.