בן מוות

קשה לצפייה: מחבל נוח’בה מספר על האונס האכזרי

תמונה – שב"כ
תיעוד קשה מחדר החקירות של יחידה 504 באגף המודיעין: מחבל שנלקח לחקירה חושף את האלימות המינית והאונס במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר

אגף המודיעין חושף עדות קשה של חקירת מחבל מארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי פלסטיני, שמודה באונס אישה ישראלית בעת מתקפת הטרור וברצח אזרחים.

המחבל, מנאר מחמוד מחמד קאסם, פעיל הכוח הימי של ארגון הטרור גא״פ, נתפס בתחילת חודש מרץ על ידי כח של יחידה 504 אשר פעל תחת אוגדה 98 במרחב חאן יונס. בחקירתו תיאר בפירוט מדויק, את מעשי הזוועות שביצע, לדבריו: "השטן השתלט עליי, השכבתי אותה התחלתי להפשיט אותה ועשיתי את מה שעשיתי".

תיעוד החקירה, מהווה הוכחה נוספת למתקפת הרצח והאלימות המינית של ארגוני הטרור ב-7 באוקטובר, בניסיון להשמיע את קולן וקולם של מי שכבר לא יוכלו לספר.

צפו בתיעוד מחדרי החקירות

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.