לא שותק

אליהו יוסיאן מגיב ומאיים: "מילה איראנית. כולם אבל כולם יחטפו תביעה"

תמונה – טוויטר

הפרשן והחוקר לענייני אירן אליהו יוסיאן, שפרץ לתודעה הישראלית במהלך המלחמה האחרונה, הגיש תביעת ענק בבית משפט השלום בתל אביב נגד הבלוגר דניאל עמרם שלטענתו פגע בשמו הטוב ובפרטיות משפחתו בסדרת פרסומים ברשתות החברתיות.

הבלוגר דניאל עמרם (מקור ויקיפדיה)

בהודעה שפרסם כתב יוסיאן, "לאחר שאתמול קיבלנו אני ומשפחתי צו למניעת הטרדה מאיימת מבית משפט בחדרה נגד השכנה שרה כהן ונגד אבישי בר ישי (המטרידן המצלם), היום בבוקר הגשנו תלונה אשתי ואני במשטרת עירון נגד דניאל עמרם, שרה כהן (השכנה) עדי ראובן (המורה הפרטית) ואבישי בר ישי (שצילם, הטריד וחדר לפרטיות של משפחתי ושלי). יצאו מכתבים לפני נקיטת הליכים משפטיים ע״י עו״ד אפרים דימרי כנגדם בסך של שני מליון שקלים כל אחד בנפרד, על הוצאת דיבה ולשון הרע ועוד ועוד"

יוסיאן הוסיף, "וזו רק ההתחלה. מילה של יוסיאן, היא מילה איראנית, כולם אבל כולם כולל אלה שעשו ויעשו שיתופים ברשתות החברתיות וכל מי שמשתף פעולה, יחטפו תביעה כספית ותלונה במשטרה, מבטיח לכם שלא אוותר על כבוד משפחתי ועל העוול שנעשה לילדיי ובני משפחתי"

15 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "אליהו יוסיאן מגיב ומאיים: "מילה איראנית. כולם אבל כולם יחטפו תביעה""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.