כאוס

מהומות בירושלים: מפגין שמאל משליך לפיד בוער על שוטר

תמונה – דוברות המשטרה

לא רק רמאדן ומלחמה: אלפי מפגיני שמאל מחו בירושלים בדרישה לבחירות עכשיו. המקביל עשרות מפגינים הצליחו לפרוץ את מחסומי המשטרה סביב ביתו של ראש הממשלה נתניהו.

המשטרה בלמה אותם והרחיקה לאחור את אלו שלא נשמעו להוראות השוטרים למרחק המותר להפגנה במקום. יודגש כי בשום שלב לא נשקפה כל סכנה לבית רה״מ עצמו ואף אדם לא הגיע אליו פיזית.

כמו כן כמה מפרי סדר הזיזו גדרות משטרתיים במטרה לחסום צירים נוספים ולהפר את הסדר, וחלקם השליכו לפידים לכיוון פרשי המשטרה- מעשה מסוכן, פסול וחסר אחריות.

עד כה אדם אחד שפרץ מחסום משטרתי והוביל את מפרי הסדר במקום. המשטרה ממשיכה לפעול במקום לשמירה על הסדר ופיזור מפרי סדר.

מהמשטרה נמסר, משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם תפעל נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי, וכן לפעול בניגוד להוראות הדין והנחיות השוטרים בשטח. אנו קוראים למוחים להפגין כחוק ולהישמע להוראות השוטרים.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.