נפתחה חקירה

מזעזע: משפחת החטופה קיבלו מכתב עם זר פרחים

תמונה – סעיף 27 א

משלוח מהשטן: אביה של התצפיתנית לירי אלבג שנחטפה לעזה, ועל פי הערכות בישראל מוחזקת בחיים בידי ארגון הטרור חמאס, קיבל ביום שישי האחרון זר פרחים עם פתק בו נכתב, "יהי זכרה ברוך. כולנו יודעים שהמדינה היא החשובה ביותר".

מהשב"כ נמסר בתגובה: מבדיקה ראשונית של שב״כ עולה החשד כי הגורמים שעומדים מאחורי משלוח זר הפרחים לבית משפחת החטופה לירי אלבג, הם בסבירות גבוהה גורמים איראניים. חקירת האירוע נמשכת.

מטעם מטה משפחות החטופים נמסר, "מטה משפחות החטופים מגנה בתוקף את ההתנהגות האלימה נגד משפחתה של לירי אלבג, ובהובלת קב"ט המטה תיפתח חקירה בנושא עד למיצוי הדין. מטה המשפחות ימשיך להאבק עד לחזרתה של לירי, וכל שאר החטופים, לביתם לשיקום או קבורה בכבוד".

המכתב המזעזע

בראיון לרשת ב סיפרה האם שירה אלבג בכאב: "הזר הגיע בשישי, שמו אותו בשער של המושב שלנו. עם הפתק שמופנה לאלי, אבא של לירי 'יהי זכרה של לירי ברוך, המדינה חשובה יותר'. קצין הבטחון הביא לנו את זה היום, הוא פחד להביא את זה קודם. יש מצלמות אצלנו במושב, אני דורשת שיבדקו וימצו את הדין עם מי שעשה את זה, אין לי מילים"

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.