מסכימים איתו?

בן גביר מאיים על נתניהו: "לא יהיה לו מנדט"

תמונה – לשכת בן גביר

על רקע הדיווחים על נסיגת צה"ל מרצועת עזה לקראת עסקת חטופים עם חמאס הנאצים, יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר משגר איום לראש הממשלה נתניהו.


תיעוד מחקירת מחבל נוח’בה שאנס יהודיות ונתפס.

בהודעה שפרסם הודיע בן גביר, "אם ראש הממשלה יחליט לסיים את המלחמה ללא מתקפה נרחבת על רפיח על מנת להכריע את חמאס, לא יהיה לו מנדט להמשיך לכהן כראש הממשלה".

במקביל, יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ זימן את השרים וחברי הכנסת של מפלגתו לעדכונים ולהתייעצות דחופה הבוקר בכנסת.

הבוקר אמר גורם מצרי בכיר לתקשורת כי משלחות מישראל וחמאס ישובו לקהיר בתוך יומיים כדי לסכם את תנאי העסקה הסופית

שר הביטחון גלנט סייר בפיקוד הדרום יחד עם שגריר ארה״ב בישראל ג׳ק לו, ״יציאת הכוחות מח׳אן יונס בוצעה לאחר שהחמאס חדל מלתפקד כארגון צבאי בעיר, הכוחות יצאו עבור היערכות לביצוע המשימה ברפיח״

גלנט הוסיף, ״הכוחות יוצאים החוצה ונערכים למשימות ההמשך שלהם, ראינו דוגמאות למשימות כאלה בפעולה בשיפא, וגם למשימת ההמשך שלהם במרחב רפיח. אנחנו נגיע למצב שהחמאס לא שולט ברצועת עזה ושהוא לא מתפקד כמסגרת צבאית שמהווה סיכון על אזרחי מדינת ישראל".

הרמטכ״ל הרצי הלוי רמז בהצהרה אמש, "צה״ל חזק מספיק כדי שמדינת ישראל תדע לשלם מחירים לטובת החזרת בניה ובנותיה"

בסקר מנדטים שפורסם אמש בערוץ 14, מפלגת כחול לבן 23 מנדטים. הליכוד 22. יש עתיד 11. שס 10. עוצמה יהודית 10. ישראל ביתנו 8 . יהדות התורה 8. רע"מ 6. הציונות הדתית 5. מרצ 5. תקווה חדשה 4. העבודה 4. חדש תעל 4

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.