כואב לצפייה

תיעוד מהדסה: אב שכול התפרץ בזעקה לחדר המחבל

תמונה – הרצל חג'אג' – אתר 0404

בעקבות הדיווחים על אשפוז מחבל נוח’בה נאצי בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. האב השכול הרצל חג׳אג׳ התפרץ לחדר המחבל וזעק מדם ליבו עד שהורחק על ידי המשטרה.

מחבל נוח’בה מאושפז בהדסה (צילום אלירן פרנקו)

כזכור, בתו החיילת שיר חג׳ג׳ הי"ד, נרצחה בפיגוע דריסה שביצע מחבל בשכונת ארמון הנציב בירושלים.

איש התקשורת שי גולדשטיין תקף, "בעולם שבו גם ככה חסרות מיטות בבתי החולים אין מקום לתת מיטה לרוצח אנס מחבל מתועב. אם הוא לוקה בליבו פתאום צריך לעזוב את החדר ולתת לאלוהים לסיים את המלאכה. ואם לא אז להעמיס אותו על אמבולנס ולהשליך אותו בעזה שיטפלו בו החברים המטונפים שלו. תנו להם למות בשקט ואל תאלצו את רופאינו להציל את חייהם של הטינופות האלו; זה לא הוגן גם כלפי הצוותים הרפואיים"

מהדסה נמסר בתגובה: כל עציר בטחוני המטופל בבתי החולים בישראל מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, גורמי הבטחון או הצבא. הדסה לא מעודכנת בפרטי מעצרו ונסיבותיו של עציר כזה או אחר ובוודאי שאינה מהווה צד כלל באשר להחלטה היכן יטופל.

צפו בוידאו באדיבות אתר 0404

39 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.