בדרך למלחמה

פיקוד העורף בהחלטה דרמטית: אין לימודים וטיולים

תמונה – דובר צה"ל

מתכוננים למתקפה איראנית: בשל המצב הביטחוני, פיקוד העורף קבע את ההנחיות הבאות מיום שבת, 13 באפריל 2024, ועד ליום שני, 15 באפריל 2024, בשעה 23:00.

בתום הערכת מצב, הוחלט כי החל מהלילה (ש׳) בשעה 23:00 יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. במסגרת השינויים הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ. באזורים ירוקים- הגבלת התקהלות עד 1,000 אנשים.

יש להמשיך ולעקוב אחר ההנחיות המפורסמות על ידי פיקוד העורף באמצעי ההפצה הרשמיים. ההנחיות המלאות מעודכנות בפורטל החירום הלאומי וביישומון פיקוד העורף.

שר הביטחון גלנט: עוקבים מקרוב אחר מתקפה מתוכננת של איראן ושלוחיה נגד מדינת ישראל.

גורם אמריקאי רשמי לאלג'זירה: "סבירות גבוהה שאיראן תפתח במתקפה על ישראל בשעות המוקדמות של מחר, יום-ראשון. לפי אותו בכיר אמריקני, איראן עשויה לתקוף משטחה מטרות בישראל בהשתתפות שלוחיה בעיראק ובסוריה.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.