מה נשתנה?

נתניהו מבטיח: "אני אלחם בזה בכל כוחותיי"

תמונה – רועי אברהם לע"מ

ערב חג הפסח, ראש הממשלה בנימין מתניהו מתייחס לסנקציות האמריקניות על גדוד נצח יהודה ולהמשך המלחמה ארגון הטרור חמאס, "ננחית עליו מכות נוספות וכואבות – וזה יקרה בקרוב".

"מה נשתנה הלילה הזה, אזרחי ישראל? שבלילה הזה, 133 אחינו ואחיותינו היקרים אינם מסובים לשולחן הסדר, והם עדיין כלואים בתופת של החמאס. כבר שחררנו 124 מחטופינו ואנחנו מחויבים להשיב את כולם הביתה – את החיים ואת החללים כאחד.

ומה לא נשתנה הלילה הזה? שבכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו, והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם. גם הפעם נגבר על מבקשי נפשנו – בזכות האמונה של עמנו, התעוזה של לוחמינו והאחדות בתוכנו.

בליל הסדר הזה ניצבים לנגד עינינו חטופינו בשבי החמאס. הסבל שלהם והסבל של משפחותיהם קורע את ליבנו ורק מחזק את נחישותנו להשיבם. איננו מרפים ולו לרגע מן המשימה הקדושה להחזיר אותם הביתה.

לצערי, עד עכשיו, כל ההצעות לשחרור חטופינו נדחו על הסף על ידי החמאס.* לכן אמר בצדק מזכיר המדינה האמריקני: "החמאס סירב לכל ההצעות שהוגשו לו". לדבריו, הדבר היחיד שמונע עסקה לשחרור החטופים – הוא החמאס.

במקום לסגת מעמדותיו הקיצוניות, החמאס בונה על פילוג בתוכנו, הוא שואב עידוד מהלחצים שמופנים כלפי ממשלת ישראל. כתוצאה מכך, הוא רק מקשיח את תנאיו לשחרור חטופינו. הוא מכביד את ליבו, ומסרב לשלח את בני עמנו.*

ולכן, ננחית עליו מכות נוספות וכואבות – וזה יקרה בקרוב. בימים הקרובים נגביר את הלחץ הצבאי והמדיני על החמאס כי זאת הדרך היחידה לשחרר את חטופינו ולהשיג את ניצחוננו.

אזרחי ישראל, ערב חג הפסח שבו עם ישראל יצא מעבדות לחירות, נזכור את חללינו הגיבורים, ואת לוחמינו הפצועים, שבזכות הקרבתם אנו בני חורין. מדינת ישראל חזקה, צבא ההגנה לישראל חזק – הן בהגנה והן בהתקפה. אויבינו לא יוכלו לנו, אנחנו נוכל להם. אני מצדיע ללוחמינו הגיבורים שנלחמים בכל החזיתות – ביבשה, בים ובאוויר. אני מחבק את אחיי ואחיותיי למשפחת השכול, שאיבדו את היקר מכל. אחי יוני ז"ל, שנפל בקרב למען השבת חטופים, כתב את האמת ההיסטורית הפשוטה: "צה"ל הוא הגורם היחיד העומד בפרץ ומונע את שחיטת עמנו כבימים עברו".

לסיום הבטיח נתניהו, אני אגן בחירוף נפש על צה"ל, על הצבא שלנו ועל הלוחמים שלנו. אם מישהו חושב שהוא יכול להטיל סנקציות על יחידה בצה"ל – אני אלחם בזה בכל כוחותיי. כפי שהחיילים שלנו מאוחדים להגן עלינו בשדה הקרב, אנחנו מאוחדים להגן עליהם בשדה המדיני. יחד נילחם, ובעזרת ה' – יחד ננצח.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.