הטרור הפלסטיני

תיעוד דרמטי: מחבלים דורסים אזרחים בירושלים

תמונה – דוברות המשטרה

פיגוע דריסה בירושלים: שני מחבלים חמושים דרסו אזרחים וניסו לבצע ירי בנשק מסוג "קארלו" ללא הצלחה, והחלו נמלטים תוך שהשליכו את הנשק המאולתר במסלול בריחתם.

במהלך סריקות נרחבות שערכו כוחות משטרה ולוחמי מג"ב רבים ממחוז ירושלים, בפיקודו של מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן, ובסיוע אמצעים ומסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל, אותרו ונעצרו לפני זמן קצר שני המחבלים שביצעו כאמור את פיגוע דריסה הבוקר ברחוב תכלת מרדכי בעיר.

הודות לפעילות חקירתית מהירה שערכה המשטרה יחד עם גורמי הביטחון הנוספים לצד תחקור בשטח, הוכוונו כוחות ימ"ר ירושלים וכוחות מיוחדים נוספים אל בית עסק סגור, שם אותרו שני המחבלים כשהם מסתתרים.

לאחר מעצרם, השניים הועברו לחקירה אותה הטיל מפקד מחוז ירושלים על היחידה המרכזית של המחוז, חקירה שהחלה ומתנהלת בשיתוף שירות הבטחון הכללי.

בשעה זו, מתקיימת בזירה הערכת מצב בראשות מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, שהגיע לזירת הפיגוע.

אזהרת צפייה

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.