מסכימים איתו?

טראמפ מאשים את נתניהו: "קרה במשמרת שלו"

תמונה – ארכיון קובי גדעון לע"מ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ והמועמד הרפובליקני בבחירות הקרובות תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, "ה-7 באוקטובר קרה במשמרת שלו, הוא היה צריך למנוע את זה"

בראיון למגזין האמריקני "טיים" האשים טראמפ את נתניהו באחריות לטבח ה-7 באוקטובר וקרא לסיים את המלחמה בעזה, "זה קרה במשמרת שלו, הוא היה צריך למנוע את זה. הוא זכה בצדק לביקורת על מה שקרה באותו יום, זה לא היה צריך לקרות. הרבה אנשים ידעו על זה, אבל ישראל לא ידע".

טראמפ הוסיף ותקף את נתניהו שהחליט לפרוש מהמבצע האמריקני לחיסול קאסם סולימני האיראני, "היה לי ניסיון רע עם נתניהו. זה משהו שמעולם לא שכחתי"

על הפלסטינים אמר טראמפ, "הילדים הפלסטינים גדלים לשנוא את היהודים ברמה שאף אחד לא מדמיין שאפשר. שנאה הרבה יותר גדולה מאשר של הישראלים כלפי הפלסטינים. הם לומדים את זה מגן חובה ואפילו לפני".

על בני גנץ אמר טראמפ, "אני חושב שבני גנץ טוב, אבל אני לא מוכן להגיד את זה, "הכרתי אנשים טובים מאד בישראל שיכולים להחליף את נתניהו בתפקידו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.