צפו בוידאו

לאור יום: תושב יפו תולש תכשיט מאשה ונמלט

תמונה – מצלמות אבטחה

תושב יפו רכוב על קורקינט חשמלי, נסע במהירות ברמזור ליד הולכת רגל אשר המתינה במעבר חצייה ברחוב אליפלט, תלש בכוח מצווארה שתי שרשראות תוך שהוא גורם לה לפציעה ונמלט מהמקום.

צילום דוברות המשטרה

רוכב אופנוע שהיה סמוך למקום החל במרדף אחר החשוד אך זה הצליח להימלט אך הפיל מפתח מכיסו. שוטרי תחנת יפו הגיעו מיד עם קבלת הדיווח, למקום והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים.

במהלך החקירה השוטרים הצליחו לגלות את זהות החשוד אשר עפ"י החשד מעורב בעוד מספר אירועים מעלי דפוס פעולה דומה ועצרו אותו לחקירה בתחנת יפו.

החשוד תושב יפו בן 29 לאורך כל החקירה שתק ולא שיתף פעולה אך הממצאים והראיות שנאספו על ידי החוקרים והמפתח שנפל מכיסו של החשוד אשר השוטרים פתחו בעזרתו את בית החשוד, דבר המחזק את הראיות.

בסיומה של החקירה, לאחר ביסוס תשתית הראייתית, היום הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.