מתחזק

זעם חרדי על הקמפיין של ליברמן נגד נתניהו

תמונה – ליברמן – ישראל ביתנו
הצליח לו? בכירי הפולטיקאים החרדים משגרים בשעות האחרונות תגובות נזעמות על הקמפיין החדש ששיחרר הבוקר "אהוב ליבם לשעבר" אביגדור ליברמן נגד שיתוף הפעולה של נתניהו עם המפלגות החרדיות והימין הקיצוני - צפו בקמפיין.

סרטון פוליטי חדש של אביגדור ליברמן יוצא נגד ראש הממשלה נתניהו שמוצג כחרדי שכשמאחוריו ראשי המפלגות החרדיות והימין הקיצוני. הסרטון לועג לנתניהו "נתניהו, ימין חזק? נתניהו, ימין מתחזק!" ונחתם במסר של ליברמן "כן למדינה יהודית, לא למדינת הלכה".

הסרטון כאמור מצליח לגרור לזעם בקרב פוליטיקאים חרדים שמותחים ביקורת בשעות האחרונות על הטקטיקה של ליברמן.

ח"כ יעקב מרגי מש"ס הגיב בציוץ משלו: אני לא מבין איך ליברמן לא מקיא מהגועל של עצמו קמפיין אנטישמי ורק כדי למחוק את בזיון ההשפלה שהוא עבר בבחירות האחרונות. ולא משנה מה המחיר."

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיב לליברמן: "כן ליברמן !אני בהחלט רוצה ימין מתחזק ולא "ימין" רופס, נכנע, מתקפל שמבטיח לחסל את הניה ועובד על כולם…ואגב כדאי לך ללמוד על תפיסת העולם שלנו המשלבת תורה וצבא, אהבת ישראל ומלחמה בלתי מתפשרת מול האויב ולא ממנה שר ביטחון שעושה במכנסיים מול החמאס.

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד: "אז מה ליברמן, זו הסיבה שעלית ארצה ממדינה מוכת אנטישמיות? זו המטרה שלשמה נכנסת לחיים הציבוריים, אז כשעוד הייתה לך אידיאולוגיה? מילא הפלת ממשלה שיכלה לקדם עם ארה"ב ריבונות ביו"ש ורפורמות בתחומי המשילות, אבל תעמולה אנטישמית שלועגת לסממנים יהודיים? אין לך שום בושה?".

העיתונאי ישראל כהן: "סרטון זוועה וגועל נפש. מעניין מה היה חושב ליברמן לו ברוסיה היו מוציאים כזה סרטון על פוטין עם פאות של יהודי. אנטישמיות ממש".

העיתונאי אריה ארליך: "הכיוון האנטישמי הנבער והרדוד שאליו הולך ליברמן באחד הקמפיינים המבחילים שהיו כאן, הוא סימן למצוקה. אין לכלי הריק הזה מה למכור למצביעיו. אין לו הישגים לנופף בהם, סדר היום משתנה והסקרים הפנימיים מלמדים על מגמת ירידה בואכה התרסקות אפשרית. כל שנותר הוא לשלוף את נשק השנאה נגד יהודים."

העיתונאי שמעון ריקלין: "ליברמן בהיסטריה. הוא חושב שהימין ישכח שהוא הפיל ממשלה. ולכן הוא מפיץ שנאה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.