משפחת מחבלים

צה"ל עצר את המחבלים מפיגוע הדריסה בחיזמא

תמונה – דובר צה"ל
כוחות צה"ל ושירות הביטחון הכללי עצרו הלילה במחסום צבאי את המחבלים (אב ובנו) שביצעו את פיגוע הדריסה אמש סמוך לכפר חיזמא ונמלטו. בפיגוע נפצעו שלושה לוחמים באורח בינוני ושני לוחמים נוספים באורח קל - צפו בתיעוד של דובר צה"ל.

דרסו, נמלטו ונתפסו: בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל והשב"כ, נעצר המחבל החשוד בדריסת הלוחמים אמש בפיגוע סמוך לכפר חיזמא. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי מדובר בפיגוע דריסה, במהלכו המחבל זיהה את הלוחמים ששהו בנקודה לצד הדרך כשהיו משימה מבצעית ודרס אותם.

כתוצאה מפגיעת הרכב נפצעו שלושה לוחמים באורח בינוני ושני לוחמים נוספים באורח קל. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. המחבל ואביו נתפסו בתום סריקות ובידוק במחסום של כוחות צה"ל במרחב, בעקבות פעילות מודיעינית של שב"כ. השניים נלקחו לחקירת כוחות היבטחון.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.