"למד לקח"

אולמרט לגל"צ: "אין לשחרר מחבלים חיים תמורת גופות גולדין ושאול"

תמונה – לע"מ / אודיו – גל"צ
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ששיחרר את סמיר קונטאר ו-197 גופות של מחבלי חיזבאללה תמורת גופותיהם של גולדווסר ורגב, אומר הבוקר בראיון לנורית קנטי בגל"צ "כי אין לשחרר מחבלים חיים תמורת גופות גולדין ושאול" - משפחת גולדין תוקפת בתגובה: "דברי אולמרט קשים והוא לא רלוונטי מבחינתי" - האזינו.

חמש שנים למבצע "צוק איתן": ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שחתם על העסקה להשבת גופות החיילים גולדווסר ורגב תמורת שחרור סמיר קונטאר, ארבעה אסירים נוספים וכ-197 גופות אנשי חזבאללה, אמר לנורית קנטי בריאיון במסגרת כתבה למגזין "ליברל" כי למד את הלקח מהדברים שעשה: "אין לשחרר מחבלים חיים תמורת גופות גולדין ושאול".

האזינו לראיון:

משפחת גולדין אמרה בתגובה לדברי אולמרט: "אנחנו מכבדים את אהוד אולמרט אך אמירותיו לא רלוונטיות ומעידות על ניתוק מוחלט מהערכות המצב וסיכומי המודיעין של כלל הגופים האמונים על בטחון ישראל. סגן הדר גולדין נחטף למנהרה ונרצח בזמן הפסקת אש הומניטרית שיזמו האו"ם והממשלה האמריקנית וממשלת ישראל הסכימה לה. המשך הפקרתו בעזה היא בגידה באמון אזרחי ישראל ששולחים את ילדיהם לשירות צבאי משמעותי בצה"ל והפרה מוחלטת של ההסכם הבלתי כתוב בין צה"ל ללוחמיו. חיילים מהקרב מחזירים בכל מצב".

יגאל נמימי, דודו של אורון שאול, הגיב אצל רזי ברקאי: "דברי אולמרט קשים והוא לא רלוונטי מבחינתי. גם בית המשפט העליון קבע שגורלו של אורון לא ודאי כי הוא שהה מחוץ לנגמ"ש ונורה מנשק קל. הקסדה והאפוד נמצאו בפיר מנהרה". משפחת גולדין הגיבה על דברי אולמרט: "אמירותיו מעידות על ניתוק מוחלט מהערכות המצב וסיכומי המודיעין של גופי הביטחון. המשך הפקרת הדר בעזה היא בגידה באמון אזרחי ישראל ששולחים את ילדיהם לשירות צבאי והפרה מוחלטת של ההסכם הבלתי כתוב בין צה"ל ללוחמיו. חיילים מהקרב מחזירים בכל מצב".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.