חשש להסלמה

חמאס מאיים להשלכות בעקבות חיסול פעיל הריסון של הארגון

תמונה – חמאס
הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס מאיימת בתגובה לאחר שפעיל הריסון של הארגון חוסל לאחר שהתקרב לגדר הגבול ולא נענה לקריאות החיילים. דובר צה"ל בתגובה: "כוח צה"ל שהגיע לאירוע זיהה את פעיל הריסון כמחבל חמוש וביצע ירי שמקורו באי הבנה, האירוע יתוחקר".

מת מפצעיו המחבל שנורה הבוקר בצפון רצועת עזה. המחבל מוחמד סברי אל-אדהם בן 28, ככל הנראה איש חמאס שפעל ביחידת הריסון של ארגון הטרור, התקרב אל גדר הגבול עם ישראל ונורה ע"י לוחמי גדוד 13 של גולני.

בעקבות האירוע, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס מאיימת בתגובה: הכיבוש "ירה בכוונה באחד הלוחמים שלנו, אנו מבטיחים כי זה לא יעבור בשתיקה, האויב יישא בתוצאות מעשיו הפלילים", כך נמסר בהודעת ארגון הטרור לתקשורת.

דובר צה"ל מסר בתגובה: במהלך שעות הבוקר זיהה כוח צה"ל מספר פלסטינאים במרחב הגדר בצפון הרצועה. מתחקור ראשוני עולה כי פעיל מכוח הריסון של חמאס הגיע למרחב הגדר בעקבות שני פלסטינאים שנעו בצמוד לה.
בדיעבד עולה, כי כוח צה"ל שהגיע לאירוע זיהה את פעיל הריסון כמחבל חמוש וביצע ירי שמקורו באי הבנה. האירוע יתוחקר.

כמו כן הזהיר נתניהו את חמאס בביקורו באשקלון: "אנחנו נערכים למערכה רחבה ומפתיעה בעזה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!