הותר לפרסום

אדיר רצון הוא החשוד בהצתת ביתה של כרמל מעודה

תמונה – פייסבוק אדיר רצון
החשוד בהצתת בית המטפלת המתעללת כרמל מעודה מפעוטון "בייבי לאב" בראש העין, הוא אדיר רצון בן 18, כך הותר הבוקר לפרסום ע"י בית המשפט השלום בפתח תקווה. חשד במשטרה כי החשוד פעל בתמורה לתשלום שקיבל עבור הצתת המבנה.

הותר לפרסום: בית המשפט השלום בפתח תקווה התיר הבוקר (שישי) לפרסם את זהותו של הצעיר אדיר רצון בן 18 מקרני שומרון שנעצר בחשד להצתת ביתה של "הגננת המתעללת" כרמל מעודה בראש העין.

רצון מוכר למשטרה מעבירות רכוש ואף הורשע בעבר בעבירה של הצתה. לאחרונה עבר מיישוב קרני שומרון להתגורר בראש העין.

כפי שפורסם, רצון זוהה במצלמות האבטחה לאחר ההצתה ונעצר במוצאי השבת לאחר איכון הפלאפון שלו בקרבת מקום. לחשוד עבירות קודמות ואף הרשעה בעבר של הצתה.

לאדיר רצון ככל הנראה אין קשר משפחתי למשפחות הילדים מהגן. אולם במשטרה חושדים שנשלח להצית את ביתה של הגננת תמורת תשלום שיתכן והתקבל ע"י אחד המשפחות שילדיה עבור התעללות ע"י מעודה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.